sobota, 17 sierpnia 2013

#1 Metamorfoza PARKERKA

Przed: Pełna szafa darmówek, oh c'mon. Jesteś od 2010 więc, więc co tak mało ubrań? Przejdę może do opisu twojego ubioru. Próbowałaś coś stworzyć, coś Ci się udało, jednak zepsułaś to tą kurtką/swetrem. Buty tak samo jak ta kurtka/sweter jest dla mnie za ciemna do tej stylizacji.


Po: Po długim łączeniu ubrań ze sobą, stworzyłam coś. Na cuda nie licz z takimi rzeczami.


Przed: Taki typowy makijaż użytkowników na Stardoll. Nic mi się tutaj nie podoba.


Po: Tak samo jak z ubraniem, mam trudność z makijażem i ogólnie. Masz mało kosmetyków, dokładnie tylko 2 cienie, więc radzę zacząć zbierać starmonety i stardollary a potem udać się na duże zakupy :>

 
Przed: Pokój z darmówek i najtańszych rzeczy z Suite Shop'ie. Ogólnie to biurko mi się tutaj najbardziej podoba. 

Po: Masz strasznie mało roślin. Wyrzuciłam połowę dekoracji z tego pokoju i zostawiłam biurko. Przerzuciłam również manekina z głównego pokoju no i stworzyłam szybką stylizację na nim. 


Mam nadzieje, że się spodoba. Do zobaczenia jutro! :>


4 komentarze:

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3