niedziela, 18 sierpnia 2013

#2~ Metamorfoza wiki912

Przed: Wszystko ładnie, tylko ta kamizelka. Moim zdaniem jakoś nie pasuje do bluzki.

Po: Dość długo w twojej szafie siedziałam i no wpadłam na kilka pomysłów. Ogólnie z pierwszych dwóch stylizacji jestem zadowolona. 3 stylizację stworzyłam coś w stylu hippie.

Przed: Zbyt ciemne oczy ;_; Masz tyle cieni w różnych kolorach, a musiałaś postawić akurat na typowy czarny makijaż. Ogólnie cała reszta mi się podoba :>

Po: Zmieniłam fryzurę, trochę pokombinowałam z makijażem i voilà :>


No to na tyle, do następnej soboty ;>


4 komentarze:

  1. Mi się bardziej przed podoba. Ta fryzura jest brzydka. Kto wymyślił taką krótką grzywkę?! Bardziej podoba mi się styl z 'przed'. Świetna kamizelka, świetna bluzka!

    BellaBeauty6

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna metamorfoza.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  3. styl przed ładny, po 1,2 ładne a 3 chyba nie pasuje bluzka ;) a makijaż przed ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna 2 stylizacja Po.

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3