poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Piękne i drogie


Moschino Tribute Sunny Smile Sweater

Piękny, uniwersalny sweterek. Ale co się z tym wiąże bardzo drogi. Możemy go znaleźć w bazarze za około 580-600 stardolarów. Myślę ,że jak na taki sweter to nie przesadzona cena . Posiadam go i kupiłam właśnie za 600 stardolarów i na tyle go wyceniam.
Komin DKNY
 
 
Jest piękny, cudny po prostu jedyny w swoim rodzaju. Moim zdaniem najlepszy komin na stardoll. W bazarze pokazuje się bardzo rzadko ,ale po dłuższych poszukiwaniach możemy go znaleźć za 600sd. Ja posiadam dwa jeden kupiony za 600 stardolarów , a drugi za prawdziwe pieniądzę. Komin wyceniam na 590 stardolarów.

Maxi skirt Mortal Kiss



W bazarze właściwie nie do znalezienia. Pochodzi z Mortal Kiss czyli jednego z najstarszych sklepów na stardoll dlatego osiąga ogromne ceny. Kiedyś pytałam o nią jedną dziewczynę i powiedziała ,że sprzeda ją za 540 stardolarów. Jak dla mnie jest ona dość ciekawa lecz ,nie warta aż tylu stardolarów. Być może się kiedyś na nią skuszę ,a wyceniam ją 320 stardolarów.
Podobały się dzisiejsze piękności? ;>

4 komentarze:

  1. sweterek mi się niezbyt podoba, komin jest świetny, a spódnica nawet nawet :) tylko wszystko ma za wysokie ceny ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne, tylko drogie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek średni, nie dałabym za niego aż tyle, szalik jest warty swojej ceny, spódniczka też.

    julia.star-doll

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ten sweter kupiłam całkiem nie dawno za 122 sd, jak dla mnie i tak drogo, ale pocieszam sie myślą, ze inni wydają 3 razy wiecej sd niz ja na zakup tego swetra. szalik miałam kiedyś, znalazłam w sb za 4 sd !!! ale sprzedałam, bo nie uzywałam. a na spódniczkę nadal poluję

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3