piątek, 16 sierpnia 2013

Zró to sama

Hej.
Dzisiaj chcę wam pokazać jak się robi bejsbolówkę w stardesign. Pewnie większość umie , ale może nie którym to się przyda. :) Ja na tych bejsbolówkach naprawdę sporo zarabiałam ,bo wysyłałam je z drugiego konta , a potem sprzedawałam po 7 stardolarów i schodziły w jeden dzień. Jednak teraz już nikt nie kupi bejsbolówki za 7sd , najwyżej za 4, 5 stardolarów , zależy jakiej jest ona jakości. Od razu na wstępie przepraszam was za okropną literkę na bejsbolówce , ale robiłam ją na szybkiego . Mimo iż w stardesign wygląda nie równo to na dollce w ogóle tego nie widać. 


1. Wybieramy fason.

2.Przygotujcie również dwa duże kółka.(Mi nie zmieściły się one koło materiału)
 3.Rozciągnijcie kwadrat przez środek.Obok kwadratu połóżcie dwa duże koła.
4. Ułóżcie guziczki z białych kółek.
 
5.Z kresek ułóżcie literkę. Najłatwiej jest ułożyć A.
6.Dwie kreski przy kółkach to linie na rękawki.

7.Białe kreski to linie u dołu bejsbolówki.
8. Teraz przeciągamy regulator ,aby zbliżyć materiał i układamy fason tak aby idealnie pasował do materiału.



9. A tak prezentuje się gotowa bejsbolówka. :)

Podoba się wam? Czego chcecie nauczyć się robić w kolejnym Zrób to sama?

4 komentarze:

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3