niedziela, 11 sierpnia 2013

Gorące projekty

Dziś pierwszy post z serii "Gorące projekty". No więc zaczynajmy. ;)


T-shirt - Prosty wzór , gotowy fason ... nie lubię takich projektów , a ten jest wyjątkowo nie ciekawy jestem na NIE.

Czapka- Świetnie wykonana, uwielbiam takie dodatki , napis jest zrobiony idealnie, nic nie wystaje wszystko bardzo profesjonalnie , gdy ją znajdę w bazarze na pewno ją kupię jestem na TAK.

Obrazek- Nareszcie wygrał fajny projekt jeżeli chodzi o meble. Co prawda nie kupuję takich obrazków , ale na ten bym się skusiła jestem na TAK.

Fryzura- Masakra. Po po prostu mi się nie podoba. Projektantka w ogóle nie znana , fryzura kiepskiej jakości , na pewno bym jej nie kupiła , ale przynajmniej jakąś tam fryzurę stworzyła . Nie będę więcej krytykować bo nie umiem tworzyć fryzur, ale jestem na NIE.


Co sądzicie o dzisiejszych gorących projektach? Piszcie w komentarzach, z komentarzy wylosuję osobę, która dostanie 100 sm. 

3 komentarze:

  1. Bluzka jest bardzo prosta do wykonania, ale ładna,czapka jest bardzo fajnie wykonana, ale nie lubię takich czapek, obrazek jest piękny! Fryzura całkiem ładna, ale nie zachwycająca, ale i tak podziwiam, bo ja takich nie umiem XD
    Mój nick: REA9Smile

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka fajna, obraz fajny ;) i tak cały czas wygrywają za przeproszeniem gówna ;/
    MissSporty65

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka : zwykła i każdy może ją zrobić :3
    Czapka : O Bosh zakochałąm sie!
    Obraz : Bardzo ładny :)
    Fryzura : Obojętnie ;/

    zmierzcha

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3