wtorek, 20 sierpnia 2013

Brzydkie lecz drogie

Hej.
Dzisiaj chcę wam pokazać ubrania , które są po prostu brzydkie a, osiągają gigantyczne ceny w bazarze.

Striped Faux Fur Coat


Moim zdaniem bezużyteczne , chociaż komuś może się podobać. Jednak na doll wygląda masakrycznie i psuje całą stylizacje. Można go znaleźć w bazarze za około 200 stardolarów , a moim zdaniem na takie futro to trochę za dużo. Pochodzi ono z Antidote więc to trochę tłumaczy cenę. Mi się kiedyś nawet podobał , ale jak zobaczyłam jak wygląda na doll....Po prostu koszmar.!

Fringe Hem Logo Shirt


 

Po prostu masakra.! Aż nie mogę uwierzyć ,że to coś pochodzi z Limited Edition.!Te wrędzle to kompletna porażka. Beznadziejny napis i krój t-shirtu. Wiadomo ,że skoro to LE to cena nie może być zbyt niska ,ale 300 stardolarów za taki beznadziejny t-shirt to przesada. Można go znaleźć za 250-300 stardolarów.

Spotted Panther Tee

 Beznadziejny krój , kolor dosyć ciekawy jednak nadruk pantery to kompletna porażka na dodatek zielonej w różowe kropki. Kiedyś podkoszulki o takim kroju były w BASICS , nie wierzę ,że ten benzadziejny t-shirt pochodzi z LE.! Mogłabym go jakoś przetrawić jednak cena po prostu mnie powaliła .... możemy go znaleźć najtaniej za 600 stardolarów.! Rozumiem ,że to LE ,ale za taki beznadziejny i prosty t-shirt 600 stardolarów? Nigdy.!


A wy podzielacie moje zdanie czy może podobają się wam te okropności? 

7 komentarzy:

  1. w 100 % zgadzam się z Tobą, te rzeczy nie mają niczego specjalnego w sobie ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się z Tobą całkowicie zgadzam, te rzeczy są beznadziejne, a te ceny wręcz żenujące..

    julia.star-doll

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się nie podoba, te ciuchy nigdy nie znajdą się w mojej szafie.
    Zgadzam się z Tobą, są beznadziejne..
    Maura3611

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzydkie.... w życiu bym nie kupiła takich rzeczy za tak wysoką cenę. Brzydkie i drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nwm jak wyglądają te ciuchy na dollce, ale myślę, że dałoby się coś zrobić, żeby wyglądało świetnie w stylizacji, jednak nie za taką cenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tobą a zwłaszcza w 3 przypadku

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat futro jest ładne. niestety nie było mnie na nie stać,a teraz żeby je kupić trzeba wybulić bajońską sumę. wielka szkoda. co do reszty, absolutnie sie zgadzam. do niczego te rzeczy nie pasują i są okropne a kosztują kupe sd

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3