piątek, 16 sierpnia 2013

Znane ubrania

Hej.
Zajmiemy się dzisiaj platformami z archive.


A jak zaczęła się platfo-mania? Już opowiadam.Kiedyś platformy trafiły do archive i jak mnie pamięć nie myli kosztowały 9 stardolarów. Wiele osób je kupiło bo były tanie i ładne. Jednak potem tak jak każdy archive zaczęły przybierać na cenie. Na początku można je było kupić za co najmniej 30-40 stardolarów. Jednak potem co raz więcej osób chciało je mieć i platformy znów zaczęły drożeć. Można je było kupić za 300-400 stardolarów. Ale kto mądry sprzedaje ciuch kupiony powyżej 400 stardolarów? No właśnie... Platformy więc bardzo rzadko zaczęły występować w bazarze. Jeżeli ktoś znalazł je za 600 stardolarów to było to takie szczęście jakby znalazł DKNY za 2 stardolary. Platformy stały się więc tak cenne ,że teraz znaleźć je w bazarze za 600sd to jak dostać od stardoll 1000 stardolarów w prezencie czyli prawie żadne.
____________________________________________________
 
Ja muszę się pochwalić , że mam 4 pary tych platform. Dwie kupiłam kiedy były one jeszcze w Archive. Jednak nie sprzedałam ich bo bardzo mi się podobały i teraz jestem zadowolona z tej decyzji. Były one wtedy nic nie warte i wszyscy je sprzedawali ,ale ja postanowiłam ,że nie sprzedam bo mi się po prostu podobają. Jaki z tego morał? Jeżeli kupiliście za grosze coś co wam się podoba , a widzicie ,że inni to sprzedają to nie dajcie się zarazić tylko trzymajcie to , bo kiedyś może się stać cenne. Ja kupiłam dwie pary po to ,aby buty stały się wyższe , ale efekt mi się kompletnie nie udał. Trzecią parę kupiłam za 108sd kiedyś przez przypadek na nie nacisnęłam , ale teraz nie żałuje. Natomiast muszę się przyznać ,że czwartą parę kupiłam za prawdziwe pieniądze , a właściwie za 9 złotych. Pewnie teraz dostanę wiele pytań gdzie je mam? Otóż w schowku , bo w pokoju głównym szafa jest zakryta i nie chcę mi się jej odsuwać za każdym razem ,gdy coś kupię. A do innych pokoi nie chcę mi się wchodzić , więc pakuje zakupy do schowka.Dlaczego je schowałam? Po pierwsze nie jestem tym typem ludzi którzy szpanują czego to oni nie mają, a po drugie wiele osób chciało się za nie zamieniać i musiałam im tłumaczyć po co mi 4 pary. I błagam nie proście mnie ,żebym je wam pokazała ,bo na razie chcę się nacieszyć ich bliźniaczkami  z Pretty n' Love :)
 
A wy co sądzicie o platformach? Chcecie je mieć? A może już macie?

5 komentarzy:

  1. świetny artykuł...od 2 miesięcy staram się zdobyć te buty niestety bezskutecznie. Zazdroszczę ci że jesteś posiadaczką aż 4

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, ale niestety ich nie posiadam choć bardzo bardzo bym chciała ;) zazdroszczę!

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze że także bym chciała mieć te buty. Na twoim blogu jak wiem można je wygrać i bardzo się z tego cieszę. Oczywiście nie komentuję postów tylko przez to, twój blog jest po prostu mega oryginalny.
    Maura3611

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo fajne buty. Chciałabym je mieć tylko tak jak pisałaś już rzadko kupić je za 600 stardollars. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bym je chciała, teraz buty są warte ponad 1000sd, a ja jestem nieoszczędna więc raczej ich nie zdobędę, no chyba że admini byli by tacy kochani i by je wrzucili z powrotem do starplazy ale wątpię:(

    julia.star-doll
    ~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3