czwartek, 8 sierpnia 2013

Must Have

 Dzisiaj zajmiemy się wkrótce zlikwidowanym sklepem - Giambatista Valli Couture . Pewnie wiele z was myśli , że te ubrania są za drogie i brzydkie... Ale uwierzcie warto wydać 24sd na spódnicę z tego sklepu a potem sprzedać ją w bazarze za 100sd. Mi też wydawało się ,że ubrania z tego sklepu są okropne mimo to kupiłam aż 8 ubrań i zastanawiam się jeszcze nad paskiem i torebkę.
Bez dalszego przeciągania przechodzimy do rzeczy Must Have z tego sklepu czyli takich , które po prostu musicie mieć.!Oto one:


Spódnica maxi - 24sd
Bluzka - 25sd
Top - 18sd

W spódnicy się po prostu zakochałam. Jest świetna i pasuje do każdej stylizacji , a szczególnie pięknie komponuje się z wiankiem z Pretty n' Love. Jeżeli macie stardolarów wystarczających tylko na jedną rzecz to polecam tą spódnicę. Top kupiłam dlatego , że pasuje do spódnicy maxi , ale świetnie współgra np. z żółtymi spódniczkami lub spodniami. Bluzka jest elegancka , a szczególnie ujęły mnie przezroczyste końcówki rękawów.

A wy co kupiliście  lub zamierzacie kupić z tego sklepu.?


1 komentarz:

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3