sobota, 24 sierpnia 2013

Koniec bloga

Słuchajcie.
Ciężko mi to przyznać ale mam po prostu za mało czasu na pisanie na blogu. W  tym roku zaczynam 3 klasę gimnazjum i muszę się dobrze przygotować do testu na zakończenie. Wybieram liceum które przyjmuje osoby z średnią powyżej 5,2 więc muszę się też dobrze uczyć. W dodatku dochodzą treningi w siatkówkę. Nie będę więc miała czasu wchodzić na bloga , ani na stardoll i nie będę mogła publikować postów. Wybaczcie mi to. Być może kiedyś blog wystartuje od nowa. Na razie to koniec. Dziękuje redaktorką. Dziękuje tym co zawsze komentowali :)

Pozdrawiam was kochani, Pikaczu103

7 komentarzy:

  1. szkoda ;(. to znaczy, że ty odchodzisz z bloga czy go usuwasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nie kończ bloga w końcu są redaktorzy jeszcze i postaw im jakieś warunki i blog niech dalej funkcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze. Ten blog to jakieś gówno. Nic tu nie ma od 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tutaj taka BlondynkA co robi gówno nie stylizacje to się nie dziw.

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi ze mną? czy założycielka cokolwiek o mnie napisała? poza tym jestem BrondynkA debilu a nie BlondynkA

    OdpowiedzUsuń
  6. wielka szkoda :(
    czyli nie będzie wyników z loteri z platformami ?

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3