środa, 14 sierpnia 2013

To nas wkurza

Hej. 
Pora na kolejne to nas wkurza. Dzisiaj zajmiemy się oszustami.


Dosłownie 15 minut przed napisaniem tej wiadomości przez KarmeloweLoveee wyczytałam , że jest on oszustem. Chciał moje platformy w zamian za blazer z ELLE. Na pewnym blogu wyczytałam, że okradł dziewczynę z wianka LE i miał wystawić Blazer ELLE (!) ,ale go nie wystawił. Mimo to napisałam , ze wymienię się z nim ,ale to on musi wystawić pierwszy. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy. O wszystkim będę was informować. Jeżeli wystawi to oczyszczę go z zarzutów , a jeżeli mnie po prostu zablokuje to wiadomo...Czekam na wasze komentarze.! Was też wkurzają tacy oszuści? Jaki ma być temat następnego "To nas wkurza" ?

5 komentarzy:

  1. Sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie. Jak dla mnie, wymiany są idiotyczne. I jeżeli ktoś już idzie na taki układ, to musi liczyć się z tym, że zostanie oszukany.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób to nas wkurza o bezczelnym kopiowaniu jak się uda. Co do sytuacji to czekam na ciąg dalszy. juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam na jej prezce o nim, bezczelny typ (ten co ją okradł xd)

    BellaBeauty6

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także jestem ciekawa jak postąpi złodziej. zgadzam się z Madi997, wymiany nie są dobrym przedsięwzięciem ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem na 1oo % nie da tego na sprzedaż w bazarze.

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3