środa, 14 sierpnia 2013

Stardolowe ploteczki

Hej.
Chcę wam przedstawić ciąg dalszy historii o KarmeloweLoveee. O tuż usunął on posty z mojej księgi gości i mnie zablokował.Czyli nie myliłam się... jest  oszustem.! W dodatku poleciła mi go MissMagda008.Ona poleciła mi  również Kochampsy.pl ,która także była oszustką i gdy poprosiłam żeby wystawiła pierwsza po prostu mnie zablokowała. Zaczynam się zastanawiać czy te 3 konta nie należą do MissMagda008 , bo poleciła mi KarmeloweLoveee po czym się wylogowała , a za chwilę pojawił się ktoś na koncie KarmeloweLoveee , po czym zniknął i znów pisała do mnie Magda tak samo było w przypadku Kochampsy.pl . Magda prowadzi bloga i krążą plotki , że nie jest ona dziewczyną , a chłopakiem. Skoro ma tak wiele kont to loterię na jej blogu są po prostu ustawione. W ostatniej wygrała właśnie kochampsy.pl ,a kiedyś w mini konkursie KarmeloweLoveee mimo , że nie odpowiedział pierwszy a Magda wytłumaczyła to pierwszej osobie tak , że napisała nazwisko od małej litery. Będę więc śledzić dalej bloga panny Magdy i opowiadać o jej poczynaniach. A wy co sądzicie o tej sytuacji?

6 komentarzy:

  1. Podaj linka, chcę zobaczyć bloga ^^

    BellaBeauty6

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę że to zwykła niewyrafinowana oszustka, jakich wiele na Stardoll. Pewnie słyszałaś też o darmowych LE czy coś w tym stylu.. Admini takich ludzi powinni od razu blokować -.-

    Maura3611

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokłądnie a jak zapytałam czemu ona sama nie zrobiłą tego darmowego LE to mnie zablokowała... oszustka....

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. podaj bloga chce zobaczyć. ta sytuacja jest jakaś zagmatwana. ale racja admini powinni od razu blokować taką osobę, mam nadzieje, że się nie spotkam z takim oszustem bo to tylko psuje nerwy

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3