środa, 21 sierpnia 2013

To nas wkurza

Hej.
Zajmiemy się dzisiaj beszczelnym kopiarstwem.

Dziewczyna o nicku coolstorybit3h skopiowała nagłówek za który ktoś słono zapłacił .
Myślała ,że nikt się nie domyśli. 
Jednak mimo ,że podrobiła świetnie napisy to nie zamazała podpisu osoby , która go wykonała.

(Tak wyglądał oryginał )
 














(Błąd kopiary zaznaczony na czerwono)
 
Sprostowanie kopiary ,
kiedy Rodzinny Dom Mody 
dowiedział się o skopiowaniu nagłówka.
 


Mój komentarz do tej sprawy - Nie cierpię osób , które kopiują.!
Ktoś słono zapłacił za  wylicytowany nagłówek ,
a ona go sobie kopiuje i nic z tego nie robi i jeszcze uważa ,
że wszyscy są winni tylko nie ona.

A wy co sądzicie o tej sprawie ?
Macie pomysły na następne tematy?
Przepraszam za wygląd posta , blogger dziś wariuje.

5 komentarzy:

  1. Powiem szczerze że byłam najpierw za nią, wierzyłam jej.
    Ale jak potem wyszły kolejne "nowości" w jej sprawie po prostu jej nie wierzyłam mimo że wypisywała do mnie na GG.
    Żałosne.
    Maura3611

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze się bezczelnym, no ale ok. tak w ogóle to wy nigdy nie kopiowaliście, no proszę was. nie róbcie z siebie aniołków, dajcie dziewczyny spokój. dla mnie właśnie głupotą jest to, że ktoś płaci kasę za jakiś nagłówek na 5 minut.

    OdpowiedzUsuń

Komentując napisz swój nick ze stardoll . Komentarz dla nas to jak nagroda ;3